maandag 27 maart 2023

Eerste lustrum in-tussen

bron afb: Sigmund.nl

Vandaag bestaat dit bardoblog precies vijf jaar! Ik vind in-tussen zeer geslaagd, het is precies het blog geworden dat ik zelf graag had willen lezen.
 
 
Mijn interesses waren en zijn niet bijzonder populair. Over onderwerpen als stervensproces, hiernamaals en Bardo Thödol wordt nauwelijks geblogd, daarom besloot ik dat zelf maar te doen. Gewoon puur voor mijzelf, om bepaalde zaken (iets) duidelijker te krijgen. Niet voor pageviews of om lezers te behagen. Natuurlijk vind ik het wel mooi als een toevallige passant er ook iets aan heeft.

De afgelopen tijd leek de vaart er een beetje uit, maar ik heb toch altijd een zekere regelmaat kunnen behouden. Een mooi resultaat, als je kijkt naar de meestal lange voorbereidingstijd van lezen en nadenken. Inmiddels wordt er weer meer geplaatst.

Ik vind het nog steeds erg fijn om met in-tussen bezig te zijn en hoop dat nog vele jaren vol te houden.