woensdag 27 maart 2019

Een jaar in-tussen


Vandaag bestaat dit blog precies een jaar.

Ik heb me keurig aan de onderwerpen en doelstellingen uit de introductie gehouden. Stervensproces, hiernamaals en het Tibetaans Dodenboek. Dit alles in een luchtige benadering waarbij zweverigheid niet geschuwd wordt en met veel ruimte voor alle mogelijke zienswijzen. Ik ben best tevreden.

Het aantal blogposts blijft helaas wel wat achter bij mijn ambities. Dat hadden er best wat meer mogen zijn. Grootste oorzaak is dat ik vaak in een interessant boek of artikel (of in verdiepte gedachten) blijf hangen. Dat kost allemaal veel tijd, maar dat heb je nu eenmaal met dit soort onderwerpen. Ik vind het dan ook geen nadeel, in-tussen maak ik in de eerste instantie voor mijzelf (meelezers zijn welkom!) en ook op deze manier houdt het blog mij prima bij de les.